Címlap

Bejelentkezés


Feltámadnak a Mirelite hústermékek

Rovat(ok):

A gyorsfagyasztott zöldségeket, gyümölcsöket előállító 100%-ban magyar tulajdonú Mirelite Mirsa Zrt., vállalat, a 67 éves Mirelite márka megvásárlásával félkész ételek, és húsos termékek előállításába kezdett.

A 2009—ben csődbe ment Mirelite Csepel eszközeit az akkori Mirsa Zrt. vásárolta meg, a gyáregység gépsorai mellett a Mirelite védjegy is a vállalat tulajdonába került. A gyorsfagyasztott zöldségeket, gyümölcsöket előállító 100%-ban magyar tulajdonú vállalat a 67 éves Mirelite márka megvásárlásával a félkész ételek, és húsos termékek előállításába kezdett.

A Mirelite márka nemcsak Magyarországon, hanem világviszonylatban is elismert, a világ legelső fagyasztott védjegyét a Bird’s eyes-t követi, így az előkelő második helyet foglalja el a világon. A Mirelite márka ismertségéhez méltó ízben kiváló, rostanyagban tartalmas, magas hozzáadott értékű termékek kifejlesztését követelte. Az innováció életre hívta a hagyományos recepteket felelevenítő vadasmártást, bélszínrolót, májgombócot, májgaluskát, és grízgaluska termékeket. A kiváló munka meghozta gyümölcsét a Mirelite vadasmártást 2012-ben Magyar Termék Nagydíjjal tüntették ki.

A Mirelite márka új termékeinek egy részét Miskolcon gyártja a vállalat, a húsüzemet Dr. Kriza Ákos miskolci polgármester avatta fel a kora őszi napokban. A felújított Csepel eszközeiből, és rengeteg új gépekkel is gazdagodott üzem teljesen önerőből született újjá. A régi Csepel által kiváló receptekből gyártott termékek, kisebb technológiai javítás után újból a piacra kerülhetnek.

Az elsők között a díjnyertes vadasmártás, majd grízgaluska levesbetét került a piacra. A fagyasztott zöldségekkel foglalkozó Mirelite Mirsa Zrt. számára a vadasmártás elkészítése tűnt a legkönnyebb feladatnak, a magyar termelőktől származó kiváló zöldségek a raktárban voltak, a speciális technológia pedig lehetővé tette a mártást tartalmazó zöldségek rosttartalmának megőrzést. A húsos termékek közül nagy fogyasztói kedveltségnek örvendő piacvezető bélszínroló, majd húspogácsa, lakodalmas májgaluska, májgombóc készült el.

A húsipar nehéz helyzete ellenére a vállalat bizakodva lép az egyelőre számára ismeretlen területre. Dr Losó József, a Mirelite Mirsa Zrt. igazgatóságának elnöke elmondta: ”A hagyományos receptekre épülő, régi emlékeket felelevenítő kiváló termékeknek van piaca, főleg ha azt egy erős márka segíti.”

Megtudhattuk, hogy a Mirelite Mirsa Zrt. eddigi kutatásai nagyon bizakodóak a Mirelite márkát illetően. „Az erős márka túléli a nehéz időket” a magyar fogyasztók egyre árérzékenyebbek, és bizalmatlanok az FMCG termékekkel szemben, mégis egy ilyen védjeggyel ellátott termék kapcsán a bizalom erősebb az átlagosnál. „Már csak a jó minőségű, jó ízű terméket kell a tasakba tenni, hogy megnyerjük a fogyasztót” árulta el Dr. Losó József. Ez úgy tűnik sikerült, hiszen a fent említett díjazott vadasmártás mellett a bélszínrolóról is rengeteg pozitív elismerő fogyasztói levél érkezik. A vállalat vezetése elárulta a legnagyobb, és egyben legnehezebb feladat a termék országos elérhetőségének biztosítása. A vállalat közeljövő tervei, hogy a márka ismertségét egy erős média kampánnyal szélesítse.



VEDD A MAGYART